Enkele screenshots van het spel:

Simbas heeft troef gemaakt (ruiten) en Victor pakt de slag.

Als speler 1 troefkleur moet kiezen doet hij dit alsvolgt:

Nadat kleur is gekozen wordt er getoond hoeveel roem alle spelers op de hand hebben. Verder kan de computer ook om advies gevraagd worden. Zodoende kan met leren hoe het spel te spelen. De computer geeft geen redenatie waarom een bepaalde kaart te gooien.

Uitgebreide statistieken zijn ook op te vragen. Deze geven aan hoe goed/slecht u het spelletje speelt.

Nadat er 8 slagen gespeeld zijn; krijgt u een overzicht van alle slagen. Het blauwe bolletje geeft aan wie troef gemaakt heeft. Als een koppel de 250 punten grens bereikt heeft komt het rechterscherm in beeld. Als beide koppels over de 250 punten schieten wordt het koppel met de meeste punten uitgeroepen tot winnaar!

Het spel kent diverse spelinstellingen. Hieronder een schematisch overzicht van alle spelinstellingen en de bijbehorende screenshots.

Ander kaartspel inladen behoord te mogelijkheden. Andere kaartspellen staan op diverse websites zie ook de links. Op mijn website zijn ook enkele kaartspellen te vinden.